سری شیائومی ردمی K40 شامل یک مدل پرو با دوربین 108 مگاپیکسل خواهد بود

به گزارش مجله سرگرمی، این طور که به نظر می رسد، ردمی سال جاری قرار است 3 پرچم دار از سری گوشی های ردمی K40 رونمایی کند که گفته می گردد مدل پرو از آن ها به یک دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

سری شیائومی ردمی K40 شامل یک مدل پرو با دوربین 108 مگاپیکسل خواهد بود

پرچم داران سری ردمی K معمولا به عنوان قاتلین پرچم دارهای شرکت های مطرح بازار شناخته می شوند چرا که در کنار بهره مندی از قیمت بسیار مناسب قدرت سخت افزاری بالایی هم دارند و معمولا با تعیینات یک پرچم دار همه فن حریف راهی بازار می شوند.

ردمی طی چند سال گذشته با عرضه گوشی های ردمی K20 و K30 توانست نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود جلب کند و همین موضوع سبب شد شرکت به جهت موفقیت آمیزی که در آن قرار داشته ادامه دهد و ساخت مدل های جدید را هم شروع کند. جدیدترین گوشی های این سری قرار است در سه مدل و با نام های ردمی K40، ردمی K40S و ردمی K40 پرو راهی بازار شوند که همان طور که از نامشان پیداست، مدل پرو باید قدرتمندترین گوشی حاضر در این بین باشد.

در حال حاضر در رابطه با گوشی های این سری اطلاعات موثق زیادی منتشر نشده اما گفته می گردد مدل پرو قرار است به یک دوربین 108 مگاپیکسلی و پردازنده پرچم دار اسنپدراگون 888 مجهز گردد. همچنین به نظر می رسد این گوشی قرار است با قیمت 3000 یوآن در بازار چین به فروش برسد که معادل حدود 470 دلار آمریکا است.

اینکه دو مدل استاندارد و S قرار است چه پردازنده ای داشته باشند و یا از چه دوربین هایی بهره می برند تعیین نیست اما با در نظر دریافت پردازنده های خوبی که شرکت هایی نظیر مدیاتک و کوالکام راهی بازار نموده اند، به نظر می رسد دیگر تمام پرچم دارهای یک سری، به قدرتمندترین پردازنده موجود مجهز نشوند. درست مانند کاری که هواوی انجام داد و مدل استاندارد را به یک پردازنده ضعیف تر مجهز کرد.

این احتمال وجود دارد که دو مدل غیر پرو از سری ردمی K40 به اسنپدراگون 870 یا پردازنده ای از مدیاتک مجهز شوند. در حالی که خبرهای اخیر از تجهیز این محصول به اسنپدراگون 888 خبر داده اند. بنابراین به نظر می رسد فعلا چیزی در این رابطه تعیین نیست و باید منتظر ماند تا اطلاعات بیشتری منتشر گردد.

خوشبختانه این انتظار قرار نیست بسیار طولانی گردد چراکه ردمی معمولا همین حوالی از پرچم داران سری ردمی K خود رونمایی می نماید. با در نظر دریافت تاریخ معرفی از گوشی های قبل، می توان این انتظار را داشت که اواخر همین ماه میلادی، شاهد رونمایی از ردمی K40 و برادران بزرگترش باشیم. هرچند این خبر فعلا به صورت رسمی تأیید نشده است.

  • تصاویر جدیدی از گوشی شیائومی ردمی K40 منتشر شد

منبع: GSMArena

اکسپرس بلاگ: اکسپرس بلاگ | بهترین نرم افزار مدیریت محتوا با بالاترین سرعت و راحتترین کاربری

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 130971

به "سری شیائومی ردمی K40 شامل یک مدل پرو با دوربین 108 مگاپیکسل خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری شیائومی ردمی K40 شامل یک مدل پرو با دوربین 108 مگاپیکسل خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید